Повідомлення для користувачів статистичної інформації про результати їх
анкетного опитування щодо задоволення їхніх інформаційних потреб та оцінки
якості статистичної інформації

      1. Стислий опис результатів проведення анкетного опитування
      Анкетне опитування проводилось з 01 по 31 серпня 2019 року.
      Тема опитування: статистична інформація та публікації Головного управління статистики у Хмельницькій області.
      Мета опитування: вивчення рівня задоволення інформаційних потреб користувачів у статистичній інформації та її оцінка.
      Анкета вміщувала запитання про способи отримання та використання користувачами у своїй діяльності статистичної інформації, задоволення їх потреб, терміни поширення статистичної інформації, а також оцінки якості статистичної інформації.
      Було одержано 29 заповнених анкет.
      1.1. Відомості щодо користувачів статистичної інформації, які взяли участь в опитуванні:
      за статтю:
      жінки – 79%;
      чоловіки – 21%;

      за віком:
      18 – 35 років – 32%;
      36 – 60 років – 68%;
      61 рік і старше – 0%;

      за освітою:
      середня спеціальна – 0%;
      вища – 89%;
      вища з науковим ступенем – 11%;

      за сферою діяльності:
      державна влада/місцеве самоврядування – 68%;
      наукова діяльність, освіта – 11%;
      бізнес (виробнича діяльність і нефінансові послуги) та фінансова діяльність (у т.ч. банківська, страхування) – 21%.

      1.2. Основні висновки за результатами опитування:
      26% опитаних зазначили, що статистична інформація є основною або важливою складовою їхньої діяльності, 74% – додатковою інформацією;
      84% користувачів отримують необхідну статистичну інформацію електронними засобами (Інтернет, офіційний вебсайт Головного управління статистики у Хмельницькій області); 53% – шляхом одержання відповіді на запит; 5% – використовують засоби масової інформації;
      90% опитаних використовують офіційний вебсайт Головного управління статистики у Хмельницькій області для отримання інформації постійно або періодично.
      За тематикою найбільшим попитом користується інформація зі статистики населення та міграції (42%), промислової діяльності (37%), цін та сільського, лісового та рибного господарство (по 32%), діяльності підприємств (21%), капітальних інвестицій (16%), зовнішньоекономічної діяльності,внутрішньої торгівлі,освіти, ринку праці та будівництва (по 11%), охорони здоров’я,транспорту та енергетика (по 5%).
      Серед опитаних майже половина користувачів цікавляться інформацією по містах і районах та за видами економічної діяльності і 26% – в цілому по області.
      58% не отримують інформацію з інших джерел, а користуються лише даними Головного управління статистики у Хмельницькій області;
      53% користувачів надали оцінку "відмінно" та "добре" критерію "Доступність та Зрозумілість/Ясність" та "Точність/Надійність" інформації, 37% – "Відповідність/Релевантність" та "Своєчасність та Пунктуальність" отриманих даних, 21% – "Послідовність/Узгодженість та Зіставність/Порівнянність".
      84% опитаних дали позитивну оцінку інформаційній підтримці Головного управління статистики у Хмельницькій області;
      47% користувачів вважають,що не змінилася якість інформаційної підтримки в останні роки, 42% – вказали на поліпшення.

      2. Заходи, які передбачається здійснити на підставі отриманих результатів анкетного опитування для поліпшення якості статистичної інформації
      Головним управлінням статистики у Хмельницькій області здійснюється подальше удосконалення офіційного вебсайту шляхом розширення рубрики “Інфографіка”.

      3. Пропозиції та зауваження користувачів статистичної інформації, які не можуть бути враховані, з обґрунтуванням їх відхилення
      Зауваження. Органами статистики не надається інформація про діяльність окремих підприємств.

      Коментар. Правові відносини в галузі державної статистики, права і функції органів державної статистики, організаційні засади здійснення державної статистичної діяльності регулюються Законом України "Про державну статистику" (далі – Закон).
      Відповідно до статті 14 Закону органи державної статистики зобов’язані забезпечувати конфіденційність статистичних даних.
      Відповідно до частини першої статті 21 Закону первинні дані, отримані органами державної статистики від респондентів під час проведення статистичних спостережень, є конфіденційною інформацією, яка охороняється законом і використовується виключно для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.
      Згідно із статтею 14 Закону про статистику органи державної статистики зобов’язані, зокрема, забезпечувати збереження, накопичення, актуалізацію та захист статистичної інформації, дотримання її конфіденційності.
      Частиною другою статті 21 Закону про статистику встановлено, що поширення статистичної інформації, на підставі якої можна визначити конфіденційну статистичну інформацію щодо конкретного респондента, забороняється.
       Частиною третьою статті 21 Закону встановлено, що статистична інформація, отримана органами державної статистики у процесі статистичних спостережень, не може вимагатися органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, об’єднаннями громадян, посадовими та іншими особами з метою використання для прийняття рішень до конкретного респондента.
      Відповідно до положень частини першої статті 22 Закону статистична інформація, яка дозволяє прямо чи опосередковано встановити конкретного респондента або визначити конкретні дані щодо нього, може бути поширена за згодою цього респондента і відповідно до погоджених з ним умов, або якщо вона отримана із загальнодоступних джерел.
      Враховуючи викладене, органи державної статистики не мають правових підстав без згоди респондента поширювати інформацію щодо нього.

      4. Пропозиції та зауваження користувачів, які потребують додаткового опрацювання.
      Пропозиція. Оприлюднення статистичної інформації (зокрема, щодо чисельності населення) в розрізі об’єднаних територіальних громад (ОТГ).

      Коментар. Формування статистичної інформації щодо чисельності населення по сільських радах, а також міськрадах міст районного значення та селищних радах, які у своєму підпорядкуванні мають сільські населені пункти, не здійснюється у зв’язку з неможливістю поновлення за період після проведення Всеукраїнського перепису населення 2001 року даних про число народжених, померлих по актових записах цивільного стану, відомостях щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання у розрізі кожного сільського населеного пункту, а також актуалізації інформації щодо тимчасового проживання або відсутності особи за цей період на відповідній території. Такі розрахунки у розрізі всіх адміністративно-територіальних одиниць, а також територіальних громад можуть бути здійснені тільки після проведення чергового Всеукраїнського перепису населення.

Щиро дякуємо всім користувачам, які взяли участь в опитуванні!