Повідомлення про результати анкетного опитування
респондентів Головного управління статистики у Хмельницькій області
щодо взаємодії респондентів з органами державної статистики
З метою вивчення думки респондентів щодо їх взаємодії з органами державної статистики Головним управлінням статистики у Хмельницькій області (далі – Головне управління статистики) у травні–червні 2019 року було проведено анкетне опитування.
Анкета надавалась респондентам під час подання звітності за принципом "Єдиного вікна" на обласному та районному рівнях, а також була розміщена на офіційному вебсайті Головного управління статистики.
У результаті опитування отримано та опрацьовано 160 анкет, у т.ч. 46 – від респондентів районного рівня.
Основні висновки за результатами анкетного опитування
У ході проведення анкетного опитування вивчались питання щодо підвищення рівня комфортності подання державної статистичної та фінансової звітності, виявлення шляхів ефективної співпраці та налагодження партнерських відносин з респондентами. Анкета вміщувала запитання про способи подання державної статистичної та фінансової звітності до органів державної статистики, задоволеність респондентів якістю, повнотою та доступністю інструктивних матеріалів, зацікавленість респондентів в отриманні узагальненої статистичної інформації, а також оцінки якості взаємодії працівників органів державної статистики з респондентами тощо.
За розміром (кількістю працюючих) охоплені анкетуванням господарюючі суб’єкти розподілились таким чином:
Результати узагальнення отриманих відповідей від респондентів, які виявили бажання взяти участь у анкетному опитуванні, показали, що переважна більшість респондентів отримує інформацію про участь у державних статистичних спостереженнях на офіційному вебсайті Головного управління статистики за допомогою програмного сервісу з використанням коду ЄДРПОУ (47,5%) та по телефону від працівників органів державної статистики (46,3%); 41,9% респондентів проінформовані завдяки листам (повідомленням, нагадуванням) органу державної статистики; при особистому спілкуванні з працівниками органів державної статистики під час подання звітів за принципом "Єдиного вікна" (13,1%). При цьому рівень поінформованості цілком задовольняє респондентів.
Майже дві третини (63,1%) опитаних респондентів відмітили, що їм зручніше отримувати необхідну звітно-статистичну документацію безпосередньо за допомогою програмного забезпечення для подання електронної звітності, більше третини (34,4%) – зазначили, що їм зручніше отримувати необхідну звітно-статистичну документацію безпосередньо в органах державної статистики (зокрема таку відповідь надали 54,4% респондентів районного рівня), майже чверть респондентів (22,5%) – відмітили, що отримують бланки шляхом завантаження їх з офіційних вебсайтів Держстату та Головного управління статистики.
Найбільш корисними на думку респондентів є надання інструктивних та методологічних листів щодо складання форм звітності (таку відповідь надали 66,3% респондентів).
Переважна більшість (96,9%) респондентів задоволені повнотою та доступністю інструктивних матеріалів (інструкцій, роз’яснень, вказівок) по складанню форм державних статистичних спостережень. У той же час майже дві третини (63,1%) респондентів відповіли, що потребують кваліфікованої допомоги працівників статистики при заповненні форм державних статистичних спостережень (з них 67,4% респондентів районного рівня). На думку респондентів, найскладнішими державними статистичними спостереженнями, які потребують найбільше часу на заповнення, є форми №1-ПВ (квартальна), №1-РС (річна), №29-сг (річна), №50-сг (річна), №1-підприємництво (річна), №2-підприємництво (річна) та фінансова звітність.
У цілому, результати анкетного опитування показали, що робота з респондентами за принципом "Єдиного вікна" повністю влаштовує респондентів. Понад дві третини (67,5%) респондентів оцінили взаємодію працівників органів державної статистики з респондентами на "відмінно" і лише 1,9% – на "задовільно".
На питання про корисність інформації, що розміщена на офіційному вебсайті Головного управління статистики, майже три чверті (74,4%) опитаних респондентів дали ствердну відповідь.
Разом з тим 29,4% опитаних респондентів зацікавлені в отриманні узагальнених статистичних даних за результатами проведення державних статистичних спостережень за допомогою електронної пошти.
Головне управління статистики у Хмельницькій області висловлює вдячність всім респондентам, які взяли участь у даному анкетному опитуванні.
Розраховуємо на подальшу плідну співпрацю!
Головне управління статистики
у Хмельницькій області,
cерпень 2019р.