Архів: 2013 2014 2015

Інформація щодо розгляду звернень
громадян в Головному управлінні
статистики у Хмельницькій області
за 2017 рік

      Органи державної статистики Хмельницької області в роботі по розгляду пропозицій, заяв і звернень громадян керуються Законом України «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями, Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування…» із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Хмельницькій області, управліннях та відділах статистики у районах (містах), затвердженою наказом Головного управління статистики у Хмельницькій області від 22 жовтня 2004 року № 96.
      Впродовж 2017 року до органів державної статистики Хмельницької області надійшло 22 звернення громадян, що у 1,4 раза менше, ніж у 2016 році. Безпосередньо до Головного управління статистики надійшло 18 звернень і 4 звернення – до відділів статистики у Городоцькому та Шепетівському районах.
      Від громадян поштою надійшло 18 звернень, на особистий прийом до керівництва звернулося 4 громадянина.
      Колективних та повторних звернень громадян за звітний період не надходило.
      До категорії "праця і заробітна плата" відносились 95,5% розглянутих звернень громадян, інші стосувалися питань надання статистичної інформації – 4,5%.
      Усі звернення 100% складають заяви (клопотання).
      Питання, порушені у зверненнях громадян, розглянуті у встановлені чинним законодавством строки та за результатами розгляду питання, зазначені в 18 (81,8%) зверненнях вирішено позитивно, на 4 (18,2%) – надано роз’яснення.
      З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у звітному періоді Головне управління статистики проводило відповідну роботу щодо належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань.
      На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в Головному управління статистики забезпечена робота телефонної "гарячої лінії".
      Питання про стан виконавчої дисципліни та роботу зі зверненнями громадян розглядалися на засіданні колегії Головного управління статистики у лютому та жовтні 2017 року.
      Керівникам структурних та відокремлених підрозділів постійно надається практична та методична допомога з питань вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
      Інформацію про роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік Головного управління статистики у Хмельницькій області поновлено на веб-сайті.